2009. szeptember 8., kedd

Hali :)

Tegnap értelmileg mozgalmas napom volt :))

Három dologgal is dolgoztam, sőt ma is dolgozom velük, de már látom az irányvonalat :)))
Szeretem az ilyesmit, mert szerintem az elme nem arra való, hogy az igazunkat bizonygassuk vagy vitában legyőzzük a másikat, hanem arra, hogy megtaláljuk az utat önmagunkhoz.
Egyfajta hidat a fizikai élettől a szellemi/lelki világhoz.

Szóval a tegnapi dolgok..
Két különböző emberrel történt az eszme csere, viszont a megértés teljesen összefügg.
Először is kaptam reggel egy emilt, egy ismeretlen ismerőstől, hogy hogyan dolgozzon azon tulajdonságával, hogy maximalista, azt írtam vissza, hogy próbálja belátni, hogy a dolgok attól még lehetnek tökéletesek, hogy ő nem annak látja.. a dolgok tökéletesek, de ezzel nincs vége a fejlődésnek, hiszen lehetnek még tökéletesebbek..

Szóval hiba és tökéletesség.. ezzel indult a napom..

Aztán este egy nehéznek induló beszélgetésen estem túl, ami végül jól sikerült..
Abban elhangzott egy ominózus mondat... Van benned valami, ami másoknak sem tetszik!!!
Persze az első reakcióm az volt, hogy azonnal tudni akartam mi az, ami nem tetszik bennem másoknak.
De azt is mondta az illető, hogy ahogy megismert biztos benne, hogy megsértődnék, ha elmondaná..

Egy kicsit erősködtem, hogy mondja el.
Aztán eltűnődtem, hogy valóban tudni akarom én azt, hogy másoknak mi a negatív véleménye rólam?????
Aztán arra jutottam, hogy nem... volt már elég negatív kritikám az életben :)))))))))

És újra hibát találtak bennem..
Hiba-tökéletesség..
Aztán a reggeli emil alapján tovább szőttem a szálakat..

Most álljon itt A. de Melló-tól az egyik kedvenc tanmesém, amit elküldtem válaszként az emilre..

A Mesterhez oda mennek a tanítványok, hogy megkérdezzék, mit ért az alatt, hogy a világ tökéletes..
Mire a Mester körbe mutat a kertben és így szól.
- Nézzetek körül a világ tökéletes..
Az egyik tanítvány azt válaszolta.
-De hisz a kertész sánta!
A Mester így szólt.
-Ám sánta kertésznek tökéletes. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése