2009. július 7., kedd

Üdv :))
Elég érdekes felfedezést tettem magamban :)))
Épp a negatív és pozitív érzelmeken gondolkodtam és azokon a szinteken, amelyeken az ember él..
Már régebben ismerem a tónus skálát és e szerint koncepció szerint.. az ember két dolog egysége..
Szellem/lélek/életerő.. és .. test, anyag.. tegyük az arányukat
Tehát minél inkább a szellemi erőnkben élünk annál jobban élünk, annál lelkesebbek, életerősebbek, tetterősebbek vagyunk.. és minél inkább a testi rezgésben élünk annál kevesebb az erőnk, annál rosszabb a hangulatunk.
Tegyük az egyenlőség jelet az 50% 50%- hoz.. ha ez alá esik a tónusunk. tehát 40% lélek 60% test általi energia, a hangulatunk romlik neheztelünk emberekre a világra, az életre.
Tehát a fő cél az, hogy 50% fölé tornásszuk a szintet.. minél magasabb, annál boldogabbak vagyunk.
Kidolgoztam egy koncepciót az egész működési rendszerre.. szerintem nagyon jól sikerült, de még dolgoznom kell rajta..
Szerintem naponta veszek egy-egy szintet.. mondjuk 10%-os emelkedéssel és kidolgozom részletesen.
Kezdem a legalján és fokozatosan haladok felfelé.. a végtelenségig..
Ahogy a valóságban is van :)))))))))))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése