2009. június 11., csütörtök

Tegnap elkezdtem egy kísérletet..
Balogh Béla egyik könyvében van és arról szól, hogy két tálka rizst, egy-egy lezárható edénybe teszünk és felirattal látjuk el.
Az egyik feliraton pozitív a másikon negatív állítás van.
Nagyon érdekesnek találom ezt a gyakorlatot.. szándékosan nem hívom kísérletnek, mert ez messze túl nyúl azon, hogy a szeretett rizs nem romlik meg.
Itt nem babra/rizsre megy a játék :)
Arról van szó, hogy át veszem az irányítást az életem felett.
Innentől kezdve nem lehet másra mutogatni az életemben bekövetkező események miatt, nincs csillagjárás, bolygó állás, rossz emberek.
Nincs olyan, hogy ő az oka a bánatomnak, haragomnak, szomorúságomnak vagy annak, hogy ez vagy az a dolog nem úgy sikerül.
Nem tom mennyire érezhető ennek a súlya de én mondom van neki :))))
De a legérdekesebb, hogy nem nyomaszt.. inkább úgy érzem meg vagyok rá érve, eljött az én időm, készen állok és csak most kezdődik az igazi móka :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése