2009. június 13., szombat

Tegnap előtt Brian Tracy-t hallgattam, ő azt tanítja, hogy az emberben bekövetkező változásokhoz 21 nap kell.
A rizses gyakorlatom 21 napig fog tartani.. ez alatt naponta megsimogatom a szeretett rizst, akár többször is, ha úgy adódik.
Egyébként még semmi nem látszik optikailag, ám mégis vannak változások... főleg bennem :)

DE..
Ha igazán meg akarsz győződni.. akkor csináld meg TE is..
Ugyan is annál, hogy TE magad végre tudod hajtani nincs nagyobb meggyőző erő.. :)))))
Különben tegnap alkalmam volt egy másik elméletemet át ültetni a gyakorlatba..
Egy ismerősöm megkért, hogy segítsek neki cipekedni valamit és mint írtam, a jobb térdem néha megfájdul.. pont ez történ tagnap is a cipekedés alatt.
Az autóban vissza felé megsimogattam a térdemet és azt mondtam 'neki'.. szeretlek, simogattam, ahányszor csak előjött a fájdalom.. szeretlek.. és a fájdalom elmúlt.. :)
Javaslom kipróbálásra mindenkinek..

Mert amíg az ember csak olvassa, addig csak elmélet..
Tegnap voltam egy nagyon jó előadáson.. ott hangzott el a következő kérdés, ami nagyon jól szemlélteti, hogy miért is csinál az ember ( ÉN :) ilyen gyakorlatokat..

Mi a különbség az elmélet és a gyakorlat között???
.
.
.
.
Elméletileg semmi ... gyakorlatilag viszont nagyon sok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése